maanantai 23. elokuuta 2010

KUVAPLÄJÄYS!

tässä on satamasta, merirosvobaarista, luolasta, ja luolan kolmesta muusta osasta, kuvat!

tuossahan minä poseeraan kalastajan vieressä....

tuolla minä seisoskelen yksin heiluttamassa...



anteeksi... nämä kuvat ovat vähän miten sattuu...




tämä ei nyt liity aiheeseen, (paitsi jatun kautta) mutta tämän kuvan hieno nimi on; bloggarit. eli siinä on tosiaan nuppu ja minä, sekopaa, eli bloggari pandat!

tässä lisää kuvia lattialuukun alapuolelta...

ja tässä on viimeinen kammion tehtävä, että pääsee fadridin luo/(no seuraavassa kuvassa näette)


tadaddadaa! ja tässä on suloinen lopputulos, kun on saanut jäätimantti tehtävän valmiiksi!


ja loppu huipennus! ihania panfu hetkiä! tt: (tt=tassuittain) sekopaa, ahkera panfun pelaaja!


HUOMIOITAVAA BLOGISSANI! olen saanut huomautuksen anskunmurulta, että kuvani menevät "rajan" yli. no, kuvani menevät vähän yli, koska ne ovat niin isoja, ja toisekseen, kuvani ovat isoja, koska niistä ei muuten näkisi kunnolla mitä joku sanoo ym.

3 kommenttia:

  1. näkis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    paina sitä kuvaa niin se tulee isommaksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia! Laitan itteni sun blogisi lukijaksi. Voiaitko lukea joskus myös mun blogiani: http://pandaviljonpanfu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Mua ei se haittaa et kuvat menee rajan yli, mutta sitte se on huonompi juttu ku menee esim. lukijoiden päälle tai jonku muun tuolla sivussa. Ja voikko olla mun blogin lukija?? Blogini nimi on Musi-pandan blogi
    P.S. Hienoja kuvii ;)

    VastaaPoista