sunnuntai 22. elokuuta 2010

tässä on FANIKUVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OIKEESTI! EILEN, OLIN PANFUSSA VÄHÄN ENNEN PUHEAJAN SULKEUTUMISTA. SITTEN YKSI JA TOINEN JA KOLMAS PANDA HUUSIVAT: "sekopaa" "no mitä????" YKSIPANDA SANOI NÄIN: "eikö niin että oot bloggari panda?" "öö... joo" "voisitko ottaa musta ja susta vierekkäin kuvan sun blogiin?" "no joo"

TÄSSÄ ON KUVA KYSELIJÄ PANDA NUMERO 1 JA SEKOPAA, ELI MINÄ.
(anteeksi että puhun ISOLLA mutta kun olen niin tohkeissani kun olen suosittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

HÄN KYSYI KYLLÄ JÄTSKI BAARISSA, MUTTA MINULLE TULI PROBLEEMA, JOTEN JUURI KUN PUHE AIKA SULKEUTUI...... MUTTA TÄSSÄ ON SEKOPAA JA MILIA. KUVAN KRUUNAA LASKUVARJO HYPPÄÄJÄT!

oli vielä yksi joka halusi ottaa kuvan majastaa... mutta en kerennyt! eli markokokkinen, jos luet tätä blogia niin kommentoi vaikka että missä serverissä käyt, niin saan otettua kuvan majastasi.

2 kommenttia:

  1. Miliahan on bloggari myös, varmaan siksi ;)

    VastaaPoista
  2. heh on kivaa olla suosittu vai? voikko käydä mun blogis ei löydy viellä panfun linkeistä osoite on sofia30.blogit.fi

    VastaaPoista